»Čustvo je mogoče prepoznati, točno vemo: šlo je za materinski odnos do njenih žensk in podob. A ni odrasla Mina Fina, odrasle so njene ženske, svet je še trši, svet je še bolj nevaren, a njene ženske so zdaj polnoletne, zato jih je spustila pred naše oči, drugače močne, drugače osvobojene, nič jim ne more več naš pogled, ne moremo jih prizadeti, ne moremo si jih vzeti. In zato je ta razstava prelom v času, v prostoru, v govorici avtorice, čutimo moč, čutimo svobodo – pa čeprav nam čas nadeva več okovov in čeprav je prihodnost morda strašljiva. In prav to nam sporoča avtorica: svoboda je, ko veš. Zdaj vemo. Takoj ko stopimo v galerijo, vemo. In vemo še nekaj: da smo dobrodošli. Da je vse ok. Nenadoma smo varni mi, ker nas varujejo one.«
»V slikarskih delih je opazna sinteza izrazito subjektivnega analiziranja in prezentiranja izkušenj s tega področja s pomočjo medija, ki je skoraj vedno sestavni del analize iskanj in spoznanj v slikarskem ustvarjanju.«
»Tovrstne izmenjalne razstave pomembno bogatijo naš razstavni program, saj pomursko publiko seznanjajo s sodobno likovno produkcijo, ki nastaja v drugih slovenskih pokrajinah, hkrati pa nam takšno vzajemno sodelovanje omogoča, da domače, pomurske avtorje, predstavimo tudi v razstaviščih izven Prekmurja.«
»Ideja za skupinsko razstavo izhaja po eni strani iz avtoričine želje po interdisciplinarnem udejstvovanju v zbirki izdane poezije, prehajanju mej med umetniškimi žanri ter sodelovanju, po drugi pa iz dejstva samega oblikovanja knjige, ki ima povsem belo, trdo vezano naslovnico.«
»Izrazita prostorska komponenta, zvočno-vizualna asociativnost in pomenska navezanost.«
»Art Stays spada med najpomembnejše festivale sodobne umetnosti v Sloveniji in širši regiji.«
»Ne osredotoča se le na določena, najfinejša dela ali na obdobje nastanka kiparskih del. Umetnika želi prikazati v celoti in s tem počastiti spomin nanj. Del razstave je posvečen celo kiparjevemu delovnemu procesu.«
»Gel, ki ga zlahka prepoznamo po značilnem vonju, verjetno predstavlja gledalcu najbolj domači element postavitve, ki pa ga tu, iztrganega iz vsakdanjega konteksta, lahko vidimo v povsem drugačni luči.«
»V tem pogledu ima postavitev veliko skupnega s t. i. liminalnimi prostori, kraji, ki jih doživljamo ne kot prostore z lastno identiteto, ampak kot točke prehoda, kakršne so na primer čakalnice ali letališča.«
»Izpostavlja zapostavljena vprašanja duševnih motenj, ki jih povzročajo trenutne razmere, v katerih se posamezniki spopadajo s pritiski izolacije.«
»Elitni izbor Curiose bo na sejmu Paris Photo tudi tokrat deležen posebne medijske pozornosti, zato smo v Galeriji Photon izjemno veseli, da so za tako pomembno predstavitev izbrali Jošta Dolinška, ki ga v Photonu že dve leti intenzivno podpiramo v tej začetni fazi njegove kariere.«
»Ne zanimajo nas torej usodni zgodovinski dogodki in velike osebnosti, pač pa želimo ponuditi vpogled v vsakdanje življenje in raziskati protislovja družbenega sistema, ki je gradil na utopični viziji prihodnosti.«
»Okoliščine vsakdanjega življenja in s tem tudi kulture je tedaj določala vladajoča ideologija z državno propagando, kjer izražanje kritike in smešenje oblasti nista veljali za umetniške vrednote.«
»Ne glede na sistemske nianse med državami na vzhodni strani železne zavese in ex-Jugoslavijo, pa se podobe z razstave umeščajo v splošni, kolektivni spomin na desetletja neke družbene ureditve.«
»Razstavljene fotografije sprožajo tudi povsem individualne spomine, ki nas spontano vračajo v preteklost, v čas otroštva in mladosti, ki danes mnogim predstavlja vir nostalgičnega spomina na tiste čase.«
»Uporaba slik, kot si jo je privoščila ta spletna platforma, je popolnoma nezakonita in je bila izvedena brez dovoljenja.«
»Z razstavo takšnega formata si v Photonu prizadevamo omogočiti podporo mlajšim generacijam fotografov v Sloveniji, ustvariti dodatne možnosti za njihovo promocijo in prodajo njihovih del.«
»Prostor spomina oziroma spomin na prostor umetnica zgradi tukaj in zdaj, ko iz predimenzioniranih stolov, prekaterih se pnejo porisane rjuhe, zgradi zavetje, ki ga obda z vsebinsko sicer nerazumljivim pretečim zvokom glasov odraslih.«